HansaWorld programmatūras apkalpošana
Open Business Solutions speciālisti nodrošina HansaWorld programmatūras uzturēšanas pakalpojumus un attālināto lietotāju atbalsta pakalpojumus. HansaWorld programmatūras apkalpošanas ietvaros Open Business Solutions nodrošina:
- Pieeju jaunākajām HansaWorld programmatūras versijām;
- Jaunāko likumdošanas izmaiņu piegādi;
- HansaWorld programmatūras korektīvo atbalstu (pieteikto kļūdu labošana);
- Informācija par jaunumiem HansaWorld programmatūras attīstībā;
- Pieeja Klientu atbalsta sistēmai Internetā http://mans.hw.lv, kur var ērti reģistrēt savus pieteikumus un sekot līdzi to izpildes gaitai un termiņiem;
- Garantēts reakcijas laiks visiem saņemtajiem pieteikumiem;
- Izmaiņu pieprasījumu izpilde (papildus funkciju izstrāde, izmaiņas programmas logos, jaunu atskaišu vai dokumentu izstrāde, integrācija ar ārējām programmām, u.c.);
- Attālināts lietotāju atbalsts pa telefonu, e-pastu vai Skype;
- Iespēja attālināti pieslēgties Klienta HansaWorld aplikācijai gan serverim, gan darbstacijām. Nav nepieciešamības detalizēti skaidrot konkrēto situāciju Jūsu datos – konsultants pats var pieslēgties un visu redzēt pats;
- Attālināts lietotāju atbalsts un HansaWorld uzturēšanas pakalpojumi, nepieciešamības gadījumā, pieejami 24/7, kas nozīmē, ka klienti neatkarīgi no sava darba grafika var kontaktēties ar mūsu speciālistiem un saņemt nepieciešamo pakalpojumu;
- Uzsākot sadarbību, katram Klientam tiek nozīmēts tiešais konsultants, kas precīzi pārzina gan Jūsu HansaWorld sistēmas iestatījumus, gan specializētās izstrādes, gan Jūsu uzņēmuma iekšējos procesus;
- Konsultācijas klātienē par HansaWorld programmatūru, piesakot pie sava tiešā konsultanta vai zvanot uz HansaWorld lietotāju atbalsta tālruni;
- U.c. pakalpojumi.
Izvēloties mūs kā savu HansaWorld sadarbības partneri, Jūs saņemiet atbalstu nekavējoties! Mūsu speciālisti ir vienmēr sasniedzami, informēs Jūs par jaunumiem HansaWorld produkta attīstībā un sniegs padomus ikdienas darbā.