http://mans.hw.lv
On-line atbalsta dienests (Helpdesk)
Papildus zvaniem un e-pastiem, piedāvājam Jums reģistrēt savus pieteikumus OBS palīdzības dienestam tiešsaistes vietnē.
Atbalsta dienesta tiešsaistes (on-line) vietnes izmantošanai ir vairākas priekšrocības:
- tūlītēja problēmas reģistrēšana - tiek izslēgts risks, kad problēmas iesniegums, nosūtīts pa e-pastu „uzkavējas” globālajā tīmeklī un novēloti nonāk vai vispār nenonāk līdz adresātam;
- klientam ir redzama visa savu iesniegumu vēsture – nomainoties klienta kontaktpersonām, jaunā kontaktpersona bieži vien nav lietas kursā par iepriekš veiktajām darbībām, un nevajadzīgi tiek patērēts laiks, lai uzmeklētu e-pasta saraksti;
- drošība komunicējot – vienmēr pastāv risks, ka e-pasta vēstule var nonākt trešās personas rokās vai telefona klausules otrā galā nav Jūsu uzņēmuma pilnvarota persona. OBS palīdzības dienestam tiešsaistes vietnē var iekļūt tikai iepriekš reģistrētas personas (klienta pilnvarota persona) un komunicēt ar atbalsta dienestu;
- redzams iesnieguma statuss– klients tiešsaistes režīmā var sekot līdzi savam iesniegumu un pieprasījumu statusam, kas ļauj būt lietas kursā par izmaiņām problēmas risināšanā;